Tretty
31.12.2007, 19:05

Guten Rutsch ins neue Jahr

Hallo 1000steinler, Freunde und Mitstreiter,
ein ereignisvolles Jahr in Sachen LEGO geht in wenigen Stunden zu Ende.
Und das Jahr 2008 beginnt hoffentlich mit Eurer Hilfe sofort wieder super.
Ich möchte an dieser Stelle schon mal vorab allen Helfer die seit Wochen mit Vorbeireitungsarbeiten für Frechen beschäftigt sind, rechtherzlich danken.
Ich wünsche allen einen guten Rutsch ins neue Jahr
viel Glück und Gesundheit.
Gruß Tretty
Mal so ein kleiner Liedtext wer die Übersetzung haben möchte kann sich ja mal melden
FÜR ET HÄTZ UN JÄJEN D'R KOPP

Saach mir dat Zauberwort für all die nix zo laache han für de ein do wed e Wunder wohr ne andre waat e Lääve lang

Un du säs, loß et doch blieve weil de doch nix ändre kanns Ich wed et immer neu riskiere denn ich jläuve fest dodran

Für et Hätz un jäjen d'r Kopp für d'r Düvel un de leeve Jottfür all die ich maach und die ich nit ligge kann

Et es für dich, et es für mich für de Papp un de Mamm un uch für üch für all die ich maach un die ich nit verjesse han

Leere Häng waade op e Eng Angs em Jeseech, sinnlose Kreech der schlauste Kopp, der jrößte Held e jebroche Hätz un et mihste Jeld

Du säs, ich sull et verjesse doch manche Naach is lang un ich dräume vun dem Zauberwortbis ich et jefunge han

Für et Hätz un jäjen d'r Koppfür d'r Düvel un de leeve Jott für all die ich maach und die ich nit ligge kann

Et es für dich, et es für mich für de Papp un de Mamm un uch für üch für all die ich maach un die ich nit verjesse han

Für et Hätz un jäjen d'r Kopp für d'r Düvel un de leeve Jott für all die ich maach und die ich nit ligge kann

Et es für dich, et es für mich für de Papp un de Mamm un uch für üch für all die ich maach un die ich nit verjesse han

Et es für die Wiesse un für die Schwatze für de Müüs un für de Katze wer sich versteiht un wer sich nit verdrare deit

Et es für die Hitzköpp un für die Coole für die Heteros un die Schwule wer drüvver sprich un die nix zo sare han

Et es für die Jääle un für die Ruude et es für Lebendije un die Duudeop die keiner höt weil mer se längs bejrave han

Et es für die Schlaue un die Doofe et es für Musiker un Janove für jede Jeck un all die nevven d'r Kapp jonn


Mr. Truck
31.12.2007, 19:38

Wat häste dat schön jesat ;o)

Jung det häste jetz over schön jesat.
Och fü disch ene jude Rutsch un en jodet Neuet Johr.
Allet jode für et Treffe in Fresche, hät vill Früd un Spaß dobei.
Mim Häze bin isch ens och dobei.
Mat et jod

de Mr. Truck
Hännes ;o)


Andi
01.01.2008, 00:20

Schönes neues Jahr! :-) (ohne Text)


shary
01.01.2008, 00:38

Re: Guten Rutsch ins neue Jahr

Auch aus Wien ein schönes Neues euch allen!

lg Verena & Tom


LegoConnex
01.01.2008, 01:12

schönes steiniges neues Jahr 2008

Neue Sets wirds reichlich geben, :yes:
neue Steine gibts dan auch reichlich :yes:

Dirk

PS: Wenn jetzt noch die Qualität der neuen kleinen viel verbaubaren Steine stimmen würde :lookaround:


Gesamter Thread: